AAP verkoopt virtueel vuurwerk!

Jaarlijks geven Nederlanders ongeveer zeventig miljoen euro uit aan vuurwerk. Door het landelijk verbod kan dat dit jaar niet. Hoe mooi zou het zijn als dat budget dit jaar aan goede doelen wordt besteed? Dat is de gedachte achter het initiatief Supergoedvuurwerk.nl, waaraan ook wij deelnemen.

Wie in de webshop virtueel vuurwerk koopt, ontvangt een spectaculaire online vuurwerkshow voor oudjaar op zijn beeldscherm. Een deel van de opbrengst gaat naar AAP, waardoor het vuurwerk iets positiefs oplevert voor de dieren in plaats van angst en stress!

Virtuele vuurwerkpakketten
Crazy Monkey, The Final Lockdown, of een 2000-klapper. Zomaar wat namen van pakketten die je kunt bestellen via de webshop van Supergoedvuurwerk.nl. Op oudjaarsdag brengen alle kopers hun virtuele vuurpijlen en fonteinen tot ‘ontploffing’ via sociale media. Zo ontketenen ze een virtuele vuurwerkshow op alle mobiele telefoons en beeldschermen.

Door het bestellen van dit virtuele vuurwerk doe je direct een donatie aan de deelnemende goede doelen. Vandaar de naam: Supergoed Vuurwerk. De deelnemende goede doelen zijn naast Stichting AAP ook Stichting Vluchteling, Simavi, HandicapNL en Nationaal Fonds Kinderhulp. De opbrengsten van deze campagne, die tijdens de kerstdagen van start ging op sociale media, worden naderhand gelijkmatig verdeeld over de doelen.

Let op: als koper krijg je geen fysiek vuurwerk, maar een volledig virtuele en symbolische afsluiter van 2020.

Het digitale vuurwerkpakket.

Overige berichten